Lite smått å gott...

Sen senast har Elias hunnit haft sin dagisavslutning där barnen sjöng sånger och sedan bjöds det på fika.
Elias drabbades av lite sccenskräck så mamma fick snällt sitta med vid sången...




Lekleran som Elias fick av Tim har använts flitigt...


När Sanna och Mattis var hemma och hälsade på så åkte vi till museet på Murberget och tittade på mopedutställningen å busade...




Elias och Sanna kom på en ny lek som prinsen ville leka om och om igen... Sanna lekte apport med sin hund Elias...=)


På midsommardagen åkte mamma, pappa och Elias till Nickebo för lite eget midsommarfirande eftersom vi inte hade något tillsammans dagen innan, det blev både dans runt stången, mys me mamma å massa lekar!



Kommentarer
Postat av: Tim

Fina bilder! Kul att du gillade leran kompis, snart ses vi igen!

2010-06-30 @ 19:36:58
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Full rulle! Den där leran verkar kul, den vill jag testa när jag kommer =)

2010-06-30 @ 19:53:49
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det var mys å ses! Jag har inte bestämt än vilken tid jag ska komma på lördag... Vilken tid är ni inne i stan tror ni? Vi hörs lite mer om det! Hihi nej vi åt inte nachoförrätten, kände att jag skulle bli så himla mätt av det! Alex åt förrätten med rökt renkött och jag åt fisksoppan. Den var god fast väldigt tjock, som en sås haha! Till varmrätt åt jag fläskfilémedaljonger och Alex åt ryggbiff tror jag det var. Gott var det!! =)

2010-07-01 @ 09:05:32
URL: http://matildaheinemo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0