Bättre sent än aldrig!

Äntligen har mamma och pappa kommit på att Elias ska få en blogg. Har blivit så inspirerade av Tims och Nathalies bloggar, som är så roliga att läsa!
Vi måste ju börja ända från början, när Elias var alldeles nykläckt.
Här kommer massa bilder som en snabbspolning av Elias första 5 månader...




Bara några minuter gammal.






Hemma i min sköna korg





Drömmer om mat tror jag...=)





Midsommarfin, 2 veckor gammal.





Lika stark som bamse=)





Sover med pappa





Första semestertripen till pappas stuga, 7 veckor gammal





Lika som bär, 3 månader gammal





Min dopdag





Såhär cool såg jag ut på efterfesten!





Björnen Elias





Min första längre trip blev till Gävle och kompisen Tim





Jag äääälskar min hoppgunga!





Att bada å läsa är mysigt! 4 månader gammal





Gröt är mumma!





Myser med kusin Isak





Leker med kusin Nora





Glader!





Finklädd när mamma fyllde år!





Badgroda!





Jag och min tutte! 5 månader gammal



Kommentarer
Postat av: Pia & Nathalie

Åhh vad roligt att ni också skaffat en blogg! Tänkte på det här om dagen att jag måste säga åt er att skaffa en! Det är så kul att läsa! Fina bilder, han har verkligen blivit stor! Vi längtar tills vi får träffa er! Pussar

2008-11-24 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0