Storebror!

Efter ett lååångt uppehåll är vi nu tillbaka!
Så mycke som hänt sen sist...men börjar väl med den stora nyheten att Elias ska bli storebror i början av oktober(men mamman hoppas på september!). Elias blev glad när han fick höra det men hade lite funderingar kring hur bebisen  kommit in i mammas mage...har hon svalt den?=)

Elias är blöjfri på dagarna sedan någon månad tillbaka,vilket är väldigt skönt,men nattblöjan hänger nog med ett tag till!
Just nu sover han bra på nätterna men har varit inne i en period då han har drömt mardrömmar nästan varje natt om olika djur,ofta ekorrar eller rävar...så sött så!=)
En trotsperiod av dess like har han varit inne i ett bra tag nu...det är mycket "jag kan själv", "jag vill inte" "det är min" och "jag ska göra det" dagarna i ända men tur är väl att prinsen även vet hur han ska charma sina föräldrar!=)
Förra veckan var vi till BVC på treårskontroll och språktest,vilket prinsen klarade galant då han pratade öronen av tanten...hihi! Han var 105,5 cm lång och vägde 18,5 kg,storkillen våran!

Bebisen...


Storkillen Elias!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad roligt att ni bloggar igen! Kul att se lilla bebisen som du har svalt ;) längtar tills ni kommer hit!! Kram på er!

2011-06-01 @ 07:55:46
Postat av: Ammie

Kul med en uppdatering, det har vi saknat! Jätte fin ul bild och på Elias med såklart!

2011-06-01 @ 08:45:26
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Ammie

Det vore massa mys att ses i sommar, vi har planerat 1½-2 veckor uppe i Hsand/Svall...vet inte exakt datum men nångång i mitten/slutet av juli. Är ni hemma då?



Ni är såklart jättevälkomna hit också om ni vill och har tid! Kram!

2011-06-01 @ 20:43:03
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad kul med en uppdatering här på bloggen! Ha en vra långhelg, kramis!

2011-06-02 @ 00:40:16
URL: http://matildaheinemo.se
Postat av: Ammie

Jag är ledig från 4 juli till 22 aug och Micke börjar en vecka tidigare och slutar en vecka tidigare! Än har vi inte planerat nåt mer än de där veckorna hemma så jag tkr verkligen ni ska ta er hit!

2011-06-04 @ 18:10:59
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0