Drakborgen

Igår var vi med kusin Isak på Drakborgen i Birsta för första gången. Det var väldigt kul å lyckat!
Det fanns en lekhörna för de allra minsta där vi mest höll till, och grabbarna for lyckligt omkring från den ena leksaken till den andra...tålamod är kanske inte deras allra starkaste sida=)

Det var nästintill omöjligt att fånga båda bustrollen på samma bild...


..de hade ju fullt upp med att leka med bilar...


...klättra...





...och sköta affären.


Som tur var fick mamma och Maria lite ögongodis att spana på när sångaren i Takida dök upp där med sina barn...=)

Kommentarer
Postat av: Tim

Det ser roligt ut kompis, jag längtar tills mamma och pappa tar med mig till leklandet här, jag måste tjata lite till tror jag :)

2009-05-07 @ 09:41:34
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Pia

Vad roligt ni har haft! Jasså, har han barn, visste jag inte, men han är väl inte snygg? =) Ni skulle ju ha tagit kort på han me vettja ;)

2009-05-07 @ 09:49:29
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0